La tesi Causa Cooppel per la Pau, 2030
Mòbil central:
Motivar per què m'ajudin a trobar persones que pugui ajudar, millorant la capacitat responent disponible, en casos minoritaris 1% o 1 per 500, la C.R.D., això suposa créixer en els quatre valors com a causa, com a tesi d'estudi servei, com a oferta la pròpia collita i com a constructors de pau en la ment de les persones. L'oferta Cooppel és de cost econòmic reduït assumible i desenvolupament d'alta implicació.
El que podem fer al màxim amb els minims costos. Oferta gratuïta amb la garantia de la justícia reparadora, resolutiva i previsora.
Els valors per tant que afegim són com a:
- Causa: com més extensible la fem a la ciutadania i en tots els nivells. En la mirada a fer una comunitat o federació de clubs de famílies i de persones. Ajudar a la ciutadania i cridar l'atenció de la comunitat científica. Motivar per a facilitar la difusió de l'oferta Cooppel. Pel Disseny Universal dels Aprenentatges. (DUA)
- Tesi: postulant com més contactes a persones responsables d' institucionals i com més millorem les disponibilitats en competències qualitatives en APS amb experiència i conformitat de postulats plantejats. Informes, mostres, proves.... a la premsa, administracions públiques, UNESCO etc. Action Research, Pràctica Reflexiva. Dret a la creativitat.
- Cooppel: Oferta de solucions, resultats i de motivacions. Amb estil humanista cristià en iniciatives de converses i contactes C@LCs pel sentit afegit comunitari cooperatiu. Marca d'identitat dels valors sistèmics empoderants. Pel èxit de les persones. Amb tracte relacional d'igualtat. Fulls de ruta.
- Per la Pau: com més resultats, satisfaccions i evidències en la convivència i en el consens de metes a favor dels ODS 2030. Pacifista.
Presentable a nivell universitari, a les aules i actes acadèmics i projectes d'estudis superiors.
https://dinament.blogspot.com/2023/08/68-plantejament-de-la-tesi-causa.html
Amb els cinc colors de la Intel·ligència Solidària (Si Qx).
Valors:
1.- Decidir-se,
2.- Valorar,
3.- Incloure,
4.- Compometre's i
5.- Empoderar-se i empoderar- nos
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada