151.- Guió en la presentació de la Causa Internacional Cooppel per la Pau 2025-30.-



Guió en la presentació de la Causa Internacional Cooppel per la Pau 2025-30 a tot arreu que ens permetin fer-la fins i tot en converses de forma abreujada.- 

Cal ser el més breus i senzills possibles

FER EL MÓN MÉS ATRACTIU I LA VIDA MÉS FÀCIL, AMB ASPIRACIONS QUE DEMANEN ESFORÇ I SER FERMS. AL FINAL ENS APORTA SATISFACCIÓ PER SUPERAR-SE I SER MILLORS

A.- Primeres paraules.- PRINCIPIS DE LA CAUSA COOPPEL PER LA PAU 

Crisi de l'autoritat per la influència de la gran diversitat del consum, de l'individualisme i del materialisme relacional i motivador. 

És la nova realitat mental que clama accions immediates


PASSA EL NOU TREN

1.- Salutació i presentació.- 

Passa el tren de la Intel·ligència Artificial (IA) una oportunitat de la transformació social i cultural.


DE LA REALITAT ÚNICA A LES DUES REALITATS LA MENTAL O LA EXTERNA

2.- Estem davant de canvis profunds en la nostra societat.

Segle XIX-XX-XXI

Transport- comunicació- servei domèstic, etc.

Grans canvis en poc temps. Necessitem ciutadania preparada per al neuro+re+aprendre constant.


EDUQUEM ARA A LES MENTS QUE HAN DE DECIDIR EL FUTUR DEL MÓN 

3.- Eduquem a persones que en el 2030 estaran a la joventut i en el 2050 entraran a l'edat adulta.

L'important són les competències bàsiques transversals i les específiques davant els nous reptes: comunicació, creativitat i cooperació.


LA CAUSA COOPPEL PER LA PAU UN MÒBIL PER APRENDRE A CONSTRUIR LA PAU EN LA MENT DE LES PERSONES.

4.- Causa Cooppel per la Pau una campanya de conscienciació i de més sensibilitat de les noves realitats.La mental i la no mental.

Quines avantatges, riscos, punts forts i febles ens aporta la Intel·ligència Artificial (I.A.)?

La cultura de la Intel·ligència Natural (I.N.) És la cultura de les pràctiques de com ocupem i controlem les nostres ments pel sentit de la supervivència.

Les pràctiques oficials de control mental anteriors de la nostra civilització estan avui abandonades, oblidades o obsoletes. Les religions i pràctiques culturals institucionals donaven resposta a la demanda. Avui la ciutadania té altres aspiracions.

El paper de les ones cerebrals (OC) i el seu paper en la imaginació, creativitat i cooperació justifica la Causa Cooppel per la Pau.


DE LA CONVERSA A LES DECISIONS I A DONAR A CONÈIXER PROJECTES PER A INVESTIGAR ASPECTES QUE FINS AVUI NO S'HAN FET NI EN EL QUÈ NI EN LES FORMES. LES COMPETÈNCIES I ELS HÀBITS SÓN LA CLAU.-

5.- El nostre mòbil és ajudar amb a conversa i ens centrem en les competències universals, gratuïtes, accessibles, amb recursos adquiribles, oberts a la garantia de confidencialitat, assumibles i amb opcionabilitat a l'acceptació.

La conversa ajuda, aprenentatge, etc.. És com el caminar. Respirar. etc. El conduir un cotxe.

Hi han converses oferides, ofertades, proposades, espontànies i ocasionals.

Tasques fàcils que precisen dedicació i entrenament que ajuden al control mental segons els Drets Humans.


LA NOSTRA MENT ÉS COM UN MÒBIL QUE PRECISA AUTORITAT PER ACTUAR I PER ENFOCAR-LA

6.- Oferim conversa amb tallers i microtallers on a partir de la conversa s'acorda mútuament l'aplicació de la lectura creativa de la sensoneuralitat de l'aprendre a aprendre i de els decisions. Tractant el record de l'aprenentatge de les narratives i dels factors sensorineuronals on la ment és com un mòbil que activem el record amb fotos, videoclics i ràdios mentals. (activitat imaginativa i narrativa) (FVR X  IAS) Fotos, Videos, Ràdios (o Veus) per les possibilitats Imaginativa, Actualitzar de la memòria i Semblar o imitar o repetir un FVR extern a intern.


EL NOSTRE PARADIGMA QUE EM DESCOBERT ÉS LA COMPRENSIÓ DEL RECORD DISPONIBLE I EL SEU TRACTAMENT PER A MILLORAR EL TALENT DE LES PERSONES

7.-Amb la intenció de millorar la comprensió del record disponible. CRD


B.- Tast de taller de conversa C@LCs.- 

Quatre persones es seuen al davant amb la finalitat de participar activament al taller C@LCs.

Exercicis Conversa de @plicació de la Lectura Creativa sensoneuronal.(C@LCs).

1.- Recordar a una persona i el color del seu vestit per exemple.

2.- Entrem a casa nostra des del carrer. 

3.- Que audiovisualitzo mentalmental davant l'escolta de noms de llocs per exemple.

4.- Anècdotes d'aplicació en coneixements: teorema de Thales, de Pitàgores, de normes ortogràfiques. etc.

5.- La pràctica dels jocs Cooppel del record en l'aprendre a aprendre sempre: Dianes d'Aprenentatge, Blancs, Xuls, Estels etc.


C.- Passem a la contextualització: presentar el concert Cooppel, presentar un llibre, etc. centrar-se amb el mòbil de la trobada. On portem l'activitat acordada.

Cal crear recerca que encara no ha fet ningú
Des de la corresponsabilitat social comunitària inclusiva entre igualtat.

A nivell pragmàtic, de la praxis, situacional i contextual concretem com podem treure profit 

dels principis de la Causa Cooppel per la Pau dels seus tastes i com podem aplicar-ho en la situació actual d'atenció a la persona com a tal, com a representant de l'associació, federació, a més de les entitats, tots els recursos possibles i disponibles

Contacteu les 24 hores, responem el més aviat possible


Escriu al what's número 61979 39 69 amb text o veu, no trucar, mòbil en silenci per protegir-se de les trucades de publicitat invasora. Si truqueu deixeu al contestador automàtic

Responem el més aviat possible


RELACIÓ D'ACTIVITATS PROPERES, Secció oberta:

Tarragona. Ateneu de Tarragona i centre de dia ONADA. Drets Humans a Escales de convivència

Cambrils. Dues residències assistides Baix Camp i Suite

L'Aleixar. Casal Aleixarenc

Barcelona. Fira 360 Fundació Bofill

Andorra i La Seu- II Congrés Internacional de Pedagogia SCP-IEC.- 


RELACIÓ DE JUNTES DIRECTIVES QUE FORMEM PART I QUE PARTICIPEM EN PROGRAMES, ASSOCIACIONS I FEDERACIONS.-

- Federació d'Ateneus de Catalunya. Per l'Ateneu de Tarragona. Vocalia d'Humanitats. Tasques FAC de l'equip de territori, de l'equip motor, comissió del protocol marc d'assetjament sexual.

- Federació Catalana de Voluntariat Social. Per Ceradai. Present a la coordinació territorial i al consell de direcció central. Tasques del Tast Social, Dia Internacional del Voluntariat i altres.

- Federació d'associacions de veïns i veïnes Segle XXI de Tarragona. Secretaria de comunicació i de mediació veïnal.

-  Direcció del programa Cooppel de suport a les famílies i a l'alumnat ESO. Tutoria estada empresa BAT. Institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona.

- Impuls Causa Cooppel per la Pau (Ceradai) en atenció a persones de dol, drets humans, mentoria a estrangers,... A associacions veïnals, Ateneu de Tarragona, visites Cooppel mensual a les dues residències Baix Camp i Suite de Cambrils i al centre de Dia Onada.

- Realització del programa mensual col·laborador de ràdio Falset "Priorem Priorat" des de 2008.

- Observatori del comportament analògic i en el món digital de les Xarxes Socials

- Participació telemàtica en esdeveniments internacionals.

Comentaris