Guió en la presentació de la Causa Internacional Cooppel per la Pau 2025-30 a tot arreu que ens permetin fer-la fins i tot en converses de forma abreujada.-
Cal ser el més breus i senzills possibles
FER EL MÓN MÉS ATRACTIU I LA VIDA MÉS FÀCIL, AMB ASPIRACIONS QUE DEMANEN ESFORÇ I SER FERMS. AL FINAL ENS APORTA SATISFACCIÓ PER SUPERAR-SE I SER MILLORS
A.- Primeres paraules.- PRINCIPIS DE LA CAUSA COOPPEL PER LA PAU
Crisi de l'autoritat per la influència de la gran diversitat del consum, de l'individualisme i del materialisme relacional i motivador.
És la nova realitat mental que clama accions immediates
PASSA EL NOU TREN
1.- Salutació i presentació.-
Passa el tren de la Intel·ligència Artificial (IA) una oportunitat de la transformació social i cultural.
DE LA REALITAT ÚNICA A LES DUES REALITATS LA MENTAL O LA EXTERNA
2.- Estem davant de canvis profunds en la nostra societat.
Segle XIX-XX-XXI
Transport- comunicació- servei domèstic, etc.
Grans canvis en poc temps. Necessitem ciutadania preparada per al neuro+re+aprendre constant.
EDUQUEM ARA A LES MENTS QUE HAN DE DECIDIR EL FUTUR DEL MÓN
3.- Eduquem a persones que en el 2030 estaran a la joventut i en el 2050 entraran a l'edat adulta.
L'important són les competències bàsiques transversals i les específiques davant els nous reptes: comunicació, creativitat i cooperació.
LA CAUSA COOPPEL PER LA PAU UN MÒBIL PER APRENDRE A CONSTRUIR LA PAU EN LA MENT DE LES PERSONES.
4.- Causa Cooppel per la Pau una campanya de conscienciació i de més sensibilitat de les noves realitats.La mental i la no mental.
Quines avantatges, riscos, punts forts i febles ens aporta la Intel·ligència Artificial (I.A.)?
La cultura de la Intel·ligència Natural (I.N.) És la cultura de les pràctiques de com ocupem i controlem les nostres ments pel sentit de la supervivència.
Les pràctiques oficials de control mental anteriors de la nostra civilització estan avui abandonades, oblidades o obsoletes. Les religions i pràctiques culturals institucionals donaven resposta a la demanda. Avui la ciutadania té altres aspiracions.
El paper de les ones cerebrals (OC) i el seu paper en la imaginació, creativitat i cooperació justifica la Causa Cooppel per la Pau.
DE LA CONVERSA A LES DECISIONS I A DONAR A CONÈIXER PROJECTES PER A INVESTIGAR ASPECTES QUE FINS AVUI NO S'HAN FET NI EN EL QUÈ NI EN LES FORMES. LES COMPETÈNCIES I ELS HÀBITS SÓN LA CLAU.-
5.- El nostre mòbil és ajudar amb a conversa i ens centrem en les competències universals, gratuïtes, accessibles, amb recursos adquiribles, oberts a la garantia de confidencialitat, assumibles i amb opcionabilitat a l'acceptació.
La conversa ajuda, aprenentatge, etc.. És com el caminar. Respirar. etc. El conduir un cotxe.
Hi han converses oferides, ofertades, proposades, espontànies i ocasionals.
Tasques fàcils que precisen dedicació i entrenament que ajuden al control mental segons els Drets Humans.
LA NOSTRA MENT ÉS COM UN MÒBIL QUE PRECISA AUTORITAT PER ACTUAR I PER ENFOCAR-LA
6.- Oferim conversa amb tallers i microtallers on a partir de la conversa s'acorda mútuament l'aplicació de la lectura creativa de la sensoneuralitat de l'aprendre a aprendre i de els decisions. Tractant el record de l'aprenentatge de les narratives i dels factors sensorineuronals on la ment és com un mòbil que activem el record amb fotos, videoclics i ràdios mentals. (activitat imaginativa i narrativa) (FVR X IAS) Fotos, Videos, Ràdios (o Veus) per les possibilitats Imaginativa, Actualitzar de la memòria i Semblar o imitar o repetir un FVR extern a intern.
EL NOSTRE PARADIGMA QUE EM DESCOBERT ÉS LA COMPRENSIÓ DEL RECORD DISPONIBLE I EL SEU TRACTAMENT PER A MILLORAR EL TALENT DE LES PERSONES
7.-Amb la intenció de millorar la comprensió del record disponible. CRD
B.- Tast de taller de conversa C@LCs.-
Quatre persones es seuen al davant amb la finalitat de participar activament al taller C@LCs.
Exercicis Conversa de @plicació de la Lectura Creativa sensoneuronal.(C@LCs).
1.- Recordar a una persona i el color del seu vestit per exemple.
2.- Entrem a casa nostra des del carrer.
3.- Que audiovisualitzo mentalmental davant l'escolta de noms de llocs per exemple.
4.- Anècdotes d'aplicació en coneixements: teorema de Thales, de Pitàgores, de normes ortogràfiques. etc.
5.- La pràctica dels jocs Cooppel del record en l'aprendre a aprendre sempre: Dianes d'Aprenentatge, Blancs, Xuls, Estels etc.
C.- Passem a la contextualització: presentar el concert Cooppel, presentar un llibre, etc. centrar-se amb el mòbil de la trobada. On portem l'activitat acordada.
Cal crear recerca que encara no ha fet ningú
Des de la corresponsabilitat social comunitària inclusiva entre igualtat.
dels principis de la Causa Cooppel per la Pau dels seus tastes i com podem aplicar-ho en la situació actual d'atenció a la persona com a tal, com a representant de l'associació, federació, a més de les entitats, tots els recursos possibles i disponibles
Contacteu les 24 hores, responem el més aviat possible
Escriu al what's número 61979 39 69 amb text o veu, no trucar, mòbil en silenci per protegir-se de les trucades de publicitat invasora. Si truqueu deixeu al contestador automàtic
Responem el més aviat possible
RELACIÓ D'ACTIVITATS PROPERES, Secció oberta:
Tarragona. Ateneu de Tarragona i centre de dia ONADA. Drets Humans a Escales de convivència
Cambrils. Dues residències assistides Baix Camp i Suite
L'Aleixar. Casal Aleixarenc
Barcelona. Fira 360 Fundació Bofill
Andorra i La Seu- II Congrés Internacional de Pedagogia SCP-IEC.-
RELACIÓ DE JUNTES DIRECTIVES QUE FORMEM PART I QUE PARTICIPEM EN PROGRAMES, ASSOCIACIONS I FEDERACIONS.-
- Federació d'Ateneus de Catalunya. Per l'Ateneu de Tarragona. Vocalia d'Humanitats. Tasques FAC de l'equip de territori, de l'equip motor, comissió del protocol marc d'assetjament sexual.
- Federació Catalana de Voluntariat Social. Per Ceradai. Present a la coordinació territorial i al consell de direcció central. Tasques del Tast Social, Dia Internacional del Voluntariat i altres.
- Federació d'associacions de veïns i veïnes Segle XXI de Tarragona. Secretaria de comunicació i de mediació veïnal.
- Direcció del programa Cooppel de suport a les famílies i a l'alumnat ESO. Tutoria estada empresa BAT. Institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona.
- Impuls Causa Cooppel per la Pau (Ceradai) en atenció a persones de dol, drets humans, mentoria a estrangers,... A associacions veïnals, Ateneu de Tarragona, visites Cooppel mensual a les dues residències Baix Camp i Suite de Cambrils i al centre de Dia Onada.
- Realització del programa mensual col·laborador de ràdio Falset "Priorem Priorat" des de 2008.
- Observatori del comportament analògic i en el món digital de les Xarxes Socials
- Participació telemàtica en esdeveniments internacionals.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada