Valors, principis i marc conceptual
Causa Cooppel
Comunicació, creativitat i cooperació
Acròstic:
1.- C-Cooppel com a marca d'identitat
2.- COO- Co+observació
3.- COOP- Co+opinió, co+opció i co+ oportunitats.
4.- PEL-
Tres objectius:
- Potenciar l'entrenament lúdicomental: jocs de rols d'identitat i d'estratègies Cooppel.
- Lectura Estratègica del Pensament Emocional i Lògic: Neuromòbil, neuromobilització, transnarratives sensorioneuronals.
- Promoure l'Empoderament Local de l'entorn proper d'aprenentatge i del record. Família i entorn proper.
Tres qualitats úniques: Prioritat, Exclusivitat i Lleugeresa
Amb Arcadi Oliveres el 29-X- 2012 URV
Converses aprenentatge (C@LCs):
Atenció a les persones:
1.- Observatori físic i digital (xarxes socials i internet). Aproximació i contacte. Esperit crític. Anàlisi i interpretació de dades.
2.- Principals converses aprenentatge en el camp de voluntariat social:
1.- Dol, 2.- Mentoria Social, 3.- Voluntariat per la llengua, 4.- Vida Creixent, 5.- CPM, 6.- Carismàtics, 7.- Ateneu de Tarragona, 8.- Centre de Dia i Residències Assistides, 9.- Entrevistes Priorem Priorat, 10.- Drets Humans, 11.- JutjatPau, 12.- FRA (Museu i memorial).
A més de les camp personal, familiar, comunitari de propietats, etc.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada