Índex.-
- PRESENTACIÓ .-
A.- MARCA
B.- ATENCIÓ PEL SENTIT COOPERATIU DEL RECORD DISPONIBLE
C.- TESIS
D.- CONTACTA. ESCRIU-NOS
La marca de la Cooppel. Cooperació en el Posicionament Educacional Líquid. Tesis d'investigació superior postulant inversa.-
162.- POSITIONING EDUCATIONAL LIQUID Investigació Oberta 2025-26
PRESENTACIÓ.-
COOPPEL Si
- Busquem respostes en el com construir la pau en la ment de les persones i per al llarg de tota la vida (el com del lema de la UNESCO).
PROMOURE, EDUCAR I LIMITAR PER A PROGRESSAR EN LA LLIBERTAT I EN LA CORESPONSABILITAT.-
Cooppel=
Cooperació pel sentit personalitzat, pel SÍ del RECORD
Promoure, permetre i protegir els talents de la comprensió dels records disponibles (CRD).
També la garantia del consentiment i de la confidencialitat de la intimitat de les persones i la transparència de l'interès públic garanties per la igualtat.
Marca polisemàntica multiacròstica i de multisigles segons la situació, necessitats, interessos i capacitats.-
- C.-
1.-Consciència, 2.- Comentaris, 3.- Comprensió del Record Dispon ible (CRD) (1) és un sistèmic TR@NS (2), pla o causa (3), conversa reflexiva C@LCs "Cal escoltar per aprendre lliurament, conversar i correspondre sinodalment" (4) i impulsors (iniciatives solidàries) (5) , 4.- Cooperació, 5.- Creativitat, 6.- Comunicació. 7.- Com.
C de TransComeNTStalista:
Transcomentstalista
(Trans+co+ coment+NTS, tal+ is+ TA): a) TR@NS, tractament del record amb algoritmes, narratives sensibles b) Comentaris cooperatius, c) NTS c) amb tàctiques d'aprenentatge lúdic, d) interpretació sensorineuronal e) Transaccional Analista de la motivació, comunicació, creativitat i de la cooperació.
- O.- Observació, Orientació
- O.- Oportunitats, Opcionalitat
- P.- Promoció, Permís, Protecció, Presència, Participació, Pertinença, Pràctica (7P)
- P.- Propaganda, Posicionament. PEDM (Posicionament Entrenament Decisionament i Mapes de la Ment.
- E.- Educadora, Ètica, Empoderament, Emprenedoria.
- L.- Literatura, Legítima, Lleialtat,
B.- Atenció "PEL" sentit cooperatiu del record disponible.
Valor cooperatiu pel record i pels seus hàbits.-
I.- P.-
Personalitzada. Notes i anuncis públics els menys possibles, missatges personalitzats en els més de deu mil contactes per motius concrets siguin interessos o necessitats. Contactes íntims amb confidencialitat i consentiment.
II.- E.-
Experiments personals i socials amb la conversa i la comunicació. Estratègies per a educar i tàctiques per al record.
Per mitjà dels comunicats i de les converses anàlisi de guions (AT), impulsors i dels sentiments autèntics.
III.- L.-
Legimitat dels Drets Universals.
SUMA'T, OPORTUNITATS PER A TOTHOM
A Tot Arreu.-
1.- La llibertat universal mental i la lluita contra l'autoexclusió. La pacificació mental emocional i lògica. Causa Cooppel per la Pau 2030 ODS.
2.- La lluita a favor dels mitjans formatius a immigrants (nova ciutadania). Arrelament, formació professional i laboral, lingüística, etc.
3.- El dret universal a la inclusió i als seus mitjans. Convivència, ètica, seguretat, salut, protecció civil, prevenció en riscos laborals i socials.
4.- El dret universal d'oportunitat del català.
Cooppel Si Record





Comentaris
Publica un comentari a l'entrada