PeDM.-
Potencial Educatiu Disponible Mental
Principis estratègics de la investigació de la disponibilitat mental:
1.- Oferta.-
Es tracta de la diversitat i del nivell de disponibilitat d'ajuda competencial a l'altri que pot atendre, imitar, aplicar o seguir instruccions. Amb la finalitat d'incorporar-lo en el seu potencial d'empoderament i autonomia decisòria.
2.- Incondicional.-
Amb que es doni atenció a una sola persona, esta justificat. No importa la quantitat sinó l'eficàcia i la qualitat humana de els relacions. Cost econòmic reduït i inversió del temps-
3.- Autoexclusió.-
L'oferta d'ajuda és alta, hi han moltes persones que s'autoexclouen i es queixen. Per què?. Factors de confiança i d'intimitat.
4.- Neurociència i base científica.-
Potencial Educatiu Disponible Mental
4.1.- Educació de la presa de decisions lliure i responsable
Paradigmes teòric-pragmàtic-actiu i reflexiu a més del promotor-sostenible- analític i del control.-
El Posicionament de l'entrenament de "Decisionament" Mental és un concepte conclusiu de la Pràctica Reflexiva del Cooppel, el que cal es posicionar-se davant la necessitat d'entrenament de les competències, en les quals la decisió com aprenentatge i aprendre és decidir, com a objectiu mental.
Decisionar versus activar.
Accionar una decisió
Prendre decisions versus iniciar accions.
4.2.- Educació en la salut interior mental, corporal i de les relacions interpersonals
- Paradigma de la Reflexologia.- Si podem identificar parts del cos en l'orella, a la mà i als peus.
- Reflexologia: punts de les mans, peus i orella s'identifiquen en les parts del cos.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada