En el dolmen de Romanyà de la Selva
Tancat el dia 01 d'abril de 2025.-
Dues noves aportacions:
- La T de T@lents.
- La T de la transversalitat en la concepció mòbil 3NTS i el concepte del record reproductiu (RR).
- El Tractament del Record TR@NTS per @lgoritmes i Narratives Transversals Sensorials
0.- Com vols recordar i estar disponible al quan sigui competent?
El doble record comprensiu i conservador versus el record reproductiu.-
27-03-2025 Platja d'Aro Romanyà
28-03-2005 Santuari de sant Elm de sant Feliu de Guixols
Entendre els Límits Mentals que nevessitem per a créixer el nostre Talent
A.- EXPERIÈNCIA.-
1.- Presentació
Ferran Record Cooppel
1975-1976-1977-79 "Això... Aleixarenc", fa 50 anys
1980-81 "ALBAIN: Alfabetització Bàsica Inicial" fa 45 anys.
Des de 1985, fa 40 anys, 1985 PTE, Escacs Digital, IPED, fins avui el Cooppel
B.- PLANTEJAMENT DE LA PRÀCTICA DE LA COOPPEL.-
2.- La importància de la competència bàsica transversal de la comprensió i del record en respecte al DUA, el futur IA i els ODS 2030.
3.- La competència trans del record s'entrena i es reprodueix. Es com una llavor mental.
4.- La nostra ment és com una cova i funciona com un "mòbil smartphones" ( dinàmica NTS i la factoria mental 3NTS). Les Ones Cerebrals (ON), l'electrocardiograma i el llenguatge musical: el pentarecordgrama i el trirecordgrama
5.- El dret a la codificació i l'experiència competent.-
El codi mental F3RR@N del record reproductiu de la Comprensió del Record Disponible (CRD) i del seu tractament TR@NTS. Tractament del record amb aprenentatges d'algoritmes mentals i narratives transversals transsensorineuronal.
C.- EXERCICIS.-
6.- La cova mental fosca, el silenci i el descobriment de les formes impulsores F,V,R, G. (fotos, videos, ràdios, grafos amb la mà: 3 i E)
7.- La funció impulsora de la recerca dels coneixements en la recerca dels aliments. L'acròstic C@MPS:
Caça, Associació i famílies, Mineria, Pesca i Sembrat.
8.- La codificació operativa mental piagetana i de la TIPASS i les estratègies del record reproductor. Les relacions intrapersonals i interpersonals (RELAC)
9.- L'elaboració dels Tasts i de les Càpsules de les competències en les diverses àrees.-
10.- L'anàlisi del comentals i de l'oratòria comunicativa amb el suport motivacional i l'animació. Recull de proves i mostres a partir de les hipòtesis.
- Teorema de Thales
- Teorema de Pitàgores
- Estel de l' hiat
- El GR@MAT.....etc.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada