176.- GUIÓ.- El codi mental F3RR@N del record reproductiu. 3NTS i TR@NTS

         En el dolmen de Romanyà de la Selva
Tancat el dia 01 d'abril de 2025.-

Dues noves aportacions:

- La T de T@lents.

- La T de la transversalitat en la concepció mòbil 3NTS i el concepte del record reproductiu (RR). 

- El Tractament del Record TR@NTS per @lgoritmes i Narratives Transversals  Sensorials



0.- Com vols recordar i estar disponible al quan sigui competent?

El doble record comprensiu i conservador versus el record reproductiu.-

27-03-2025     Platja d'Aro       Romanyà 

28-03-2005     Santuari de sant Elm de sant Feliu de Guixols       

Entendre els Límits Mentals que nevessitem per a créixer el nostre Talent

A.- EXPERIÈNCIA.- 

1.- Presentació

Ferran           Record                       Cooppel

1975-1976-1977-79  "Això... Aleixarenc", fa 50 anys

1980-81  "ALBAIN: Alfabetització Bàsica Inicial" fa 45 anys.

Des de 1985, fa 40 anys, 1985 PTE, Escacs Digital, IPED,  fins avui el Cooppel

B.- PLANTEJAMENT DE LA PRÀCTICA DE LA COOPPEL.- 

2.- La importància de la competència bàsica transversal de la comprensió i del record en respecte al DUA, el futur IA i els ODS 2030.

3.- La competència trans del record s'entrena i es reprodueix. Es com una llavor mental.

4.- La nostra ment és com una cova i funciona com un "mòbil smartphones"  ( dinàmica NTS i la  factoria mental 3NTS). Les Ones Cerebrals (ON), l'electrocardiograma i el llenguatge musical: el pentarecordgrama i el trirecordgrama

5.- El dret a la codificació i l'experiència competent.- 

El codi mental  F3RR@N del record reproductiu de la Comprensió del Record Disponible (CRD) i del seu tractament TR@NTS. Tractament del record amb aprenentatges d'algoritmes mentals i narratives transversals transsensorineuronal.

El fruit de la magnòlia. 


C.- EXERCICIS.- 

6.- La cova mental fosca, el silenci i el descobriment de les formes impulsores  F,V,R, G. (fotos, videos, ràdios, grafos amb la mà: 3 i E)

7.- La funció impulsora de la recerca dels coneixements en la recerca dels aliments. L'acròstic C@MPS:

Caça, Associació i famílies, Mineria, Pesca i Sembrat.

8.- La codificació operativa mental piagetana i de la TIPASS i les estratègies del record reproductor. Les relacions intrapersonals i interpersonals (RELAC)

9.- L'elaboració dels Tasts i de les Càpsules de les competències en les diverses àrees.-

10.- L'anàlisi del comentals i de l'oratòria comunicativa amb el suport motivacional i l'animació. Recull de proves i mostres a partir de les hipòtesis.


- Teorema de Thales

- Teorema de Pitàgores

- Estel de l' hiat

- El GR@MAT.....etc.

Comentaris